reklama

Sen

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Obyčajná

Ľudská

Závisť

Vychádza na povrch

Keď sa iný teší

Keď oslavuje úspech

Začierňujem zrkadlo

Aby som nevidela

Seba

Moje horšie JA

Zalepím si oči

Neznášam sa

Takáto

Bezmocná

Zúfalá

Sama

Hrubou fixou napísané:

Chudera

Výstižné

Jednoduché

Smiech

Krútenie hlavami

Ťukanie prstom na čelo

Pohŕdavé pohľady

Prestaňte

Kričím

To nie som ja

To nie ja

Strácam hlas

Otvorím oči

Začal sa nový deň

Gabriela Ištoková

Gabriela Ištoková

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Chceme byť milovaní. Ak sa nám to nepodarí, chceme byť obdivovaní. Ak sa nám ani to nepodarí, chceme byť obávaní. Ak sa nám ani to nepodarí, chceme byť nenávidení a opovrhovaní. Jednoducho chceme v tých druhých prebudiť nejaké emócie, lebo duša sa trasie pred prázdnotou a túži po kontakte za každú cenu." (Hjalmar Söderberg, Dr. Glas) Zoznam autorových rubrík:  PriateliaTrochu filozofujemPokus o poéziuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu