reklama

Keď je čierne biele a naopak...

Podarilo sa Vám už niekedy kúpiť mačku vo vreci? Nemyslím doslovne, samozrejme...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pár mesiacov dozadu, tak ako každý rok, kupujeme všetky možné aj nemožné semená a cibuľky a „neviemčoešte“, aby sme mali čím zaplniť našu záhradku.
Do toho "my" rátam aj seba, aj keď ja som fakt len na tie pomocné práce.

Tak to bolo aj tohto roku a medzi uvedenými nemohla samozrejme chýbať ani kapusta (teda semienka kapusty). Už keď mladé rastlinky vyklíčili vyzerali inak ako kapusta po iné roky. Trochu sme sa tomu čudovali, ale... rastlinky rástli a listy mali stále viac a viac kučeravé. Až z našej milej kapusty napokon vyrástol kučeravý kel :-) Tak veru – kúpili sme kapustu a konzumovať budeme kel ale keďže my doma sme "požierači" akejkoľvek zeleniny tak nám to ani veľmi neprekáža a tak trochu škodoradostne nás teší aj to, že podobná "kapusta" rastie aj v záhradkách niekoľkých susedov.

Na takúto "mačku vo vreci" tento víkend tak trochu doplatila aj moja mamka, ktorej sme kúpili farbu na vlasy a výsledkom bolo, že namiesto "zlatoplavých" resp. svetlohnedých vlasov ( ako je uvedené na škatuľke) má moja mamka na hlave vlasy, ktorých farba je niečo medzi hnedou a hrdzavou (vždy som také chcela a tak trochu jej teraz tajne závidím).

A aj tieto dve celkom milé príhody ma priviedli k zamysleniu sa nad tým, že často posudzujeme človeka podľa toho, ako vyzerá (teda podľa obalu) – priznávam sa, že sama to tiež robím – občas.
A skutočnosť môže – ale samozrejme nemusí - byť úplne iná.
Chodila som na kurz angličtiny s jednou – na prvý pohľad – aj podľa mňa "paničkou" (nech mi to odpustí, ak to náhodou bude čítať) – na každú hodinu prišla super oblečená, namaľovaná, proste tip-top. A ja som ju hneď zaradila do kategórie ľudí, ktorých jednoducho "nemusím". Postupne som však prišla na to, že je milá a priateľská a celkom fajn.

A tak sa snažím ľudí neposudzovať podľa toho, ako vyzerajú, ako sú oblečení, ale skôr dám na to, čo mi hovorí môj šiesty zmysel, a keď aj ten občas (v poslednej dobe dosť často) zlyhá, tak si jednoducho poviem, že ten človek mal len tak jednoducho "preplávať" mojim životom bez toho, aby ho nejako zvlášť ovplyvnil.
Aj keď možno práve takíto ľudia nás ovplyvnia najviac...ale to je už o inom.









Gabriela Ištoková

Gabriela Ištoková

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Chceme byť milovaní. Ak sa nám to nepodarí, chceme byť obdivovaní. Ak sa nám ani to nepodarí, chceme byť obávaní. Ak sa nám ani to nepodarí, chceme byť nenávidení a opovrhovaní. Jednoducho chceme v tých druhých prebudiť nejaké emócie, lebo duša sa trasie pred prázdnotou a túži po kontakte za každú cenu." (Hjalmar Söderberg, Dr. Glas) Zoznam autorových rubrík:  PriateliaTrochu filozofujemPokus o poéziuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu